kedvezmenyezetti_infoblokk_keretes

Tájékoztató a Mentálhigiénés Kísérő Intézkedések (MKI) adminisztratív kötelezettségeiről

2025. december 5.

A Mentálhigiénés Kísérő Intézkedések (MKI) programrész I. ütemének megvalósításához kapcsolódó adminisztratív kötelezettségek rövid kivonata.

A Hajléktalanokért Közalapítvány Projektiroda „Az EFOP_PLUSZ-5.2.1-23-2024-00001” azonosítószámú, Élelmiszer támogatás biztosítása hajléktalan személyek részére” című pályázathoz kapcsolódó kísérő intézkedések II. szakaszának a Mentálhigiénés Kísérő Intézkedések (MKI) megvalósítása – I. Ütem elnevezésű Felhívása kapcsán összefoglalta az adminisztrációs kötelezettségeket, melyek a megvalósításban résztvevő Szakemberekre és Programfelelősökre vonatkoznak.

A szakemberek (Egészségügyi, Szociális, Rehabilitációs kategóriák) adminisztratív feladatai

1. Papíralapú dokumentumok

Egyéni lap

  • Az első találkozáskor töltendő ki.
  • Tartalmazza a kliens adatait és azonosítószámát, (név + születési dátum + TAJ-végződés alapján), valamint a kliens hozzájárulásait.
  • A szakember helyben, zárható szekrényben őrzi, nem küldi be a Projektirodának.

Jelenléti ív

  • Minden szolgáltatási alkalomhoz külön jelenléti ív készül.
  • A résztvevők aláírással igazolják a megjelenést.
  • Egy íven max. 8 fő rögzíthető. (több fő esetén több ív szükséges)
  • Az eredeti, aláírt íveket a szakember minden hónap végén átadja a programfelelősnek.

2. Elektronikus dokumentáció (Adatszolgáltatási tábla – szakemberek vonatkozásában a kategóriák szerint értelemszerűen használandó (Egészségügyi, Szociális, Rehabilitációs)

A Projektiroda által biztosított sablonban vezetve, szakember kategóriánként rögzítik:

Minden szolgáltatási alkalom után:

  • a szolgáltatás dátumát,
  • a kliens azonosítószámát,
  • a kliens megjelenését a szolgáltatáson,
  • elvégzett tevékenységeket, (vizsgálat, szűrés, beavatkozás, irányítás, pszichoterápia, stb.)
  • tevékenység specifikumait. (részletezve az elvégzett altevékenységeket)

A táblát a szakember folyamatosan tölti, és a hónap zárását követő 2. munkanapig megküldi a Programfelelősnek.

A Programfelelős adminisztratív feladatai

1. Adatok összesítése (Összesítő adattábla – Excel)

A szakemberek havi adatszolgáltatását a programfelelős gyűjti össze és rögzíti a 4 munkalapos Összesítő adattáblában, melyet szintén a Projektiroda biztosít.

A kitöltött havi Összesítő adattábla megküldése:

  • Elektronikusan: mki@rsztop.org
  • Határidő: a tárgyhónapot követő hónap 6. munkanapja

2. Papíralapú dokumentumok megküldése

A Programfelelős megküldi:

Igazolólapot (aláírt, eredeti)

  • Elektronikusan (szkennelt formában) és postai úton
  • Határidő: tárgyhót követő 6. munkanap

Jelenléti ívek eredeti példányait

  • Postai úton: Hajléktalanokért Közalapítvány Projektiroda 1464 Budapest, Pf.: 1383 címre várjuk.
  • Határidő: tárgyhót követő 6. munkanap

tablazat_adatszolg_MKI

Mellékletek:

  1. sz melléklet: Egyéni lap.docx
  2. sz melléklet: Jelenléti ív.docx
  3. sz. melléklet: Adatszolgáltatási táblák csoportja: Adatszolgáltatási sablon Egészségügyi Szakember.xlsx, Adatszolgáltatási sablon Szociális Szakember.xlsx, Adatszolgáltatási sablon Rehabilitációs Szakember.xlsx
  4. sz. melléklet: Összesítő adattábla.xlsx

Kategóriák:
Pályázatok

Vissza